Kwaliteit
Cliënttevredenheid
Kwaliteit is een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en te verbeteren inventariseren we jaarlijks, door middel van een cliënttevredenheidsonderzoek, de mening van onze cliënten en die van de ouders/verzorgers.
We zijn trots op de resultaten. Cliënten geven ons een gemiddelde beoordeling van een 8,8. Ouders/verzorgers beoordelen ons met een gemiddelde score van een 8,4.
ISO-certificering
Wij zijn er trots op te melden dat ons bedrijf gecertificeerd is volgens de ISO 9001:2015-norm voor kwaliteitsmanagementsystemen. Deze certificering weerspiegelt onze toewijding aan voortdurende verbetering en klanttevredenheid.
Wat betekent dit?
Het behalen van dit certificaat toont aan dat wij continu bezet he
Onze toewijding aan kwaliteit
Het behalen van de ISO 9001:2015-certificering is slechts een onderdeel van onze voortdurende inzet voor kwaliteit. Wij blijven onze prestaties en processen monitoren en verbeteren om aan de hoogste normen te voldoen.
Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie
Qurius beschikt over het NKD keurmerk Dyslexie. Het NKD certificeert dyslexiezorgverleners die voldoen aan hoge kwaliteitsstandaarden. Het keurmerk is een garantie voor ouders, scholen en zorgprofessionals dat zij kunnen vertrouwen op de deskundigheid van de behandelingen die door Qurius worden aangeboden.
GGZ Kwaliteitsstatuut
Qurius beschikt over het GGZ kwaliteitsstatuut.